| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Winnetou

|
Geplaatst: di jul 13, 2010 10:09 am Onderwerp: Camouflage nagelpsoriasis |
|
|
Ik wou even vragen of er mensen ervaring hebben met de camouflage van nagelpsoriasis? Voor de vrouwen ligt dat natuurlijk voor de hand maar voor de mannen...????
Ik trouw in september en zou toch graag het witte gedeelte van de nagelpsoriasis willen wegcamoufleren
Iemand een briljant idee  |
|
| Naar boven |
|
 |
admin Site Admin
|
Geplaatst: di jul 13, 2010 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
je kan altijd een nagelstudio of schoonheidssalon bellen en je probleem uitleggen. Vijftien jaar geleden had ik ook last van nagelpso en ben een schoonheidssalon binnen gestapt (ondertussen is dit salon gestopt).
Eerst kreeg ik een verzorging van de nagels (vijlen, beetje gelijk maken), daarna werd er hars over gedaan en na een aantal minuten drogen onder speciale lampen had ik voor een 4 a 6 weken nieuwe nagels.
In Psoriant staat heden zelfs een advertentie over nagellak voor psoriasis. |
|
| Naar boven |
|
 |
Winnetou

|
Geplaatst: di jul 20, 2010 7:26 am Onderwerp: |
|
|
En dan eigenlijk een 2de deeltje van m'n vraag:
Als je nagelpsoriasis hebt kruipt er rapper vuil onder je nagels. Met wat krijg je dat het best weg. Ik zou wat weken in water met ....????
Gewoon ontsmettingsmiddel of zo, of bestaat er een wondermiddeltje?  |
|
| Naar boven |
|
 |
admin Site Admin
|
Geplaatst: do jul 22, 2010 7:14 pm Onderwerp: |
|
|
een wondermiddel hiervoor ken ik helaas niet.
Je kan eens proberen met een zacht sponsje waarmee je de afwas
doet in lauw water doppen maar met broze nagels misschien ook niet aangewezen.
Misschien weet iemand een wondermiddel ? |
|
| Naar boven |
|
 |
Winnetou

|
Geplaatst: di aug 03, 2010 9:13 am Onderwerp: |
|
|
| admin schreef: | je kan altijd een nagelstudio of schoonheidssalon bellen en je probleem uitleggen. Vijftien jaar geleden had ik ook last van nagelpso en ben een schoonheidssalon binnen gestapt (ondertussen is dit salon gestopt).
Eerst kreeg ik een verzorging van de nagels (vijlen, beetje gelijk maken), daarna werd er hars over gedaan en na een aantal minuten drogen onder speciale lampen had ik voor een 4 a 6 weken nieuwe nagels.
Heb daar dus even voor geïnformeerd en dat schijnt héél slecht te zijn die hars. Is iets met een soort bacterie in (dus niet echt gezond te noemen) en je hebt zelfs nog geen zekerheid dat het erop blijft m.a.w. niet echt aan te raden... |
|
| Naar boven |
|
 |
Winnetou

|
Geplaatst: di aug 03, 2010 9:17 am Onderwerp: |
|
|
| admin schreef: | je kan altijd een nagelstudio of schoonheidssalon bellen en je probleem uitleggen. Vijftien jaar geleden had ik ook last van nagelpso en ben een schoonheidssalon binnen gestapt (ondertussen is dit salon gestopt).
Heb daar dus even voor geïnformeerd en dat schijnt héél slecht te zijn die hars. Is iets met een soort bacterie in (dus niet echt gezond te noemen) en je hebt zelfs nog geen zekerheid dat het erop blijft m.a.w. niet echt aan te raden... |
|
| Naar boven |
|
 |
|