| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Prius
|
Geplaatst: wo dec 10, 2008 6:26 am Onderwerp: |
|
|
| Hervando schreef: | | Je moet ook eens rekenen wat je anders in de maand uitgeeft aan dokterskosten, medicatie, zalven.... Deze zijn ook vaste kosten en voor velen reeds vele jaren. Deze kunnen voor sommigen ook hoog oplopen. |
En al die dokters- en medicatiekosten komen te vervallen door het drinken van een extreem duur vruchtendrankje!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Lexicon

|
Geplaatst: wo dec 10, 2008 9:36 am Onderwerp: |
|
|
Dokterskosten en medicatie etc. worden terugbetaald door de ziekteverzekering... zo'n drankje niet _________________ Together we can make it through |
|
| Naar boven |
|
 |
Sam1
|
Geplaatst: do jan 22, 2009 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
| Het geneesmiddel Stelera waar we over spraken is gisteren goedgekeurd voor in 27 landen te verkopen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sam1
|
Geplaatst: vr jan 23, 2009 11:09 am Onderwerp: |
|
|
STELARA™ goedgekeurd door Europese Commissie
Laatst aangepast door Sam1 op vr jul 10, 2009 1:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sam1
|
Geplaatst: wo feb 18, 2009 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
STELARA* goedgekeurd in Europa
Janssen-Cilag maakte op 22 januari 2009 bekend dat STELARA™ (ustekinumab), het eerste van een nieuwe klasse van biologische producten, door de Europese Commissie werd goedgekeurd voor het gebruik in heel Europa. De goedgekeurde indicatie van ustekinumab betreft de behandeling van matige tot ernstige psoriasis bij volwassenen die niet voldoende reageren op of een contra-indicatie of intolerantie vertonen tegenover andere systemische behandelingen. Psoriasis is een chronische, immuungemedieerde ontstekingsziekte, die het gevolg is van een overproductie van huidcellen. Die huidcellen stapelen zich op aan de huidoppervlakte, wat rode, schilferige plaques veroorzaakt, die kunnen jeuken en bloeden. Naar schatting zou tussen de 2 en 3% van de Europese bevolking aan psoriasis lijden. In 20 tot 30% van de gevallen van psoriasis wordt de aandoening als ernstig beschouwd.
Door de goedkeuring van de Europese Commissie is ustekinumab nu geregistreerd in de 27 landen van de EU. Door de goedkeuring van ustekinumab beschikken volwassenen met matige tot ernstige psoriasis nu over een nieuwe behandeling met mogelijk een aanzienlijke gunstige invloed op hun dagelijks leven.
De goedkeuring is gebaseerd op gegevens van twee grote, cruciale Fase III-studies, die multicentrisch, gerandomiseerd, dubbelblind en placebogecontroleerd werden uitgevoerd (PHOENIX 1 & 2) met nagenoeg 2000 patiënten, bij wie de werkzaamheid en veiligheid van ustekinumab voor de behandeling van matige tot ernstige psoriasis werden geëvalueerd. Ernstige bijwerkingen, waaronder ernstige infecties, kwaadaardige aandoeningen en cardiovasculaire accidenten, waren weinig talrijk en in overeenstemming met de verwachte achtergrondpercentages. Centocor Ortho Biotech Inc. ontdekte STELARA en bezit de exclusieve marketingrechten op het product in de Verenigde Staten. Janssen-Cilag bezit de exclusieve marketingrechten in alle landen buiten de Verenigde Staten. |
|
| Naar boven |
|
 |
Désirée
|
Geplaatst: za aug 29, 2009 6:17 am Onderwerp: |
|
|
Hoi allemaal,
Psoriasis is inderdaad erfelijk. Het breekt niet bij iedereen uit, maar één familielid kan het wel overdragen en er kunnen generaties overgeslagen worden.
Bij mijn moeder waren ze met 13 broers en zussen en alleen mijn moeder kreeg pso. Ik ben met 3 zussen en alleen ik heb pso.
Het was bekend, dat de moeder van mijn Oma pso had. Maar haar kinderen hebben het niet gekregen.
Er zijn gevallen bekend van mensen die op hun 90ste pso kregen.
Groetjes Désirée |
|
| Naar boven |
|
 |
Marcel
|
|
| Naar boven |
|
 |
Marcel
|
Geplaatst: za nov 14, 2009 1:59 pm Onderwerp: |
|
|
| Hervando schreef: | | Het is inderdaad zo dat je zelf kan verkopen, maar dat is geen verplichting. Je kan alleen gebruiker zijn. Meestal zijn het personen die zelf eerst septisch tov het product waren, nadien versteld staan van de resultaten die verder reclame maken voor het product en willen verkopen. Wil je zelf er iets aan verdienen, dat kan, maar je kan zeker alleen gebruiker zijn. 500 € op 3 maand is wel te veel gerekend. Ik doe 1 maand met 4 flessen. Je moet ook eens rekenen wat je anders in de maand uitgeeft aan dokterskosten, medicatie, zalven.... Deze zijn ook vaste kosten en voor velen reeds vele jaren. Deze kunnen voor sommigen ook hoog oplopen. |
Als het zo'n wonder middel is moeten ze de eerste flessen gewoon gratis weggeven om mensen te overtuigen.
Dat je ook al zelf kan verkopen geeft al helemaal aan wat voor onzin het is.
En mijn dokterskosten?
Die zijn 0 euro hooguit een potje vaseline bij de drogist. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mathieu
|
Geplaatst: zo jul 11, 2010 2:56 pm Onderwerp: |
|
|
| Bij ons in e familie stond mijn moeder zaliger helamaal vol. Ik heb het van haar geerfd. Mijn kinderen en kleinkinderen alsmede de achterkleinkinderen hebben het dus niet. Wat mijn broer betreft , die heeft het niet maar zijn dochter en kleindochter hebben het wel. En de kleindochter is nu 6 jaar. Dus er zit toch erfelijkheid in. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mathieu
|
Geplaatst: zo jul 11, 2010 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
| Nieuw product mag verkocht worden. Dat ze eens exact beschrijven wat de nevenverschijn selen kunnen zijn. En dan zal er wel uitkomen dat een hoop mensen het niet mogen nemen. Ik geloof er dus niet aan. Te meer dat er mijnvoor diverse jaren een product was voorgeschreven tegen mijn pso. Bij vraag aan de huisarts wist die te zeggen dat het een heel goed product was op de uitwendige verschijnselen mogelijks te laten verdwijnen. Maar bij navraag kon er niemand mij garanderen dat het zich inwendig niet verder zette ( en daar had ik bij controle nog niets) Dus dat product werd nooit door mij gebruikt. |
|
| Naar boven |
|
 |
|